پس از قطع درخت کهنسال در دلفارد-جیرفت:

مسئولین محلی ساردوئیه به دستگاه قضایی احضار شدند 

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت خبر داد:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر درجیرفت 

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ازانهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۷۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حسین سلامی، اظهار داشت:پس از صدور دستورات قضایی لازم وانجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی ماموران  اداره اطلاعات شهرستان جیرفت ،ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: پس از شناسایی اعضای باند، با دستور دادستانی و در یک عملیات منسجم با همکاری پلیس باند مذکور به صورت همزمان در دوشهرستان جیرفت وسیرجان موردضربه قرار گرفت و303 کیلوگرم موادمخدرازنوع تریاک و250کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.
دادستان جیرفت اعلام کرد:در این رابطه دونفر از اعضای اصلی این باند بازداشت و دودستگاه خودرو نیز توقیف ودستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است

سلامی افزود:باند مذکور به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به انتقال موادمخدر از مرزهای شرقی به استان های عمقی کشور می نمود که با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی وانتظامی منهدم گردید. 

دادستان جیرفت با اشاره به مبارزه بی امان وقاطع دستگاه قضایی با عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها